On tässä ollut kaikenlaista niin ei ole edes tänne kerennyt kirjoitella.. Hyi mua! Nyt on sitten taas hää hommia hoideltu jonkin verran eteen päin.. :)  Jarno on töissä ja mulla vapaa tässä mä yksin kökötän kotosalla.. Yritin tuossa laatikostoakin koota (huonolla menestyksellä...) Noh Jarno saa huomenna niitä katsoa.. Kutsut ajattelin tänään illalla vielä saada valmiiksi.. :) Ainiin ja sitten kävin tänään neuvolassa ja se täti sanoi siellä että olen ihan normaali painoinen siitäs saitte heh... Älkää pelästykö en ole saamassa vauvoja vielä vaikka neuvolassa kävinkin... :) Ihan muista syistä... Olis kyllä ollu pienille sormille eilen käyttöä kun äitin kanssa niitä karkkipusseja häihin väsättiin huh mikä homma.. Noh nyt on nekin valmiita.. Kenkiä oltiin tänään metsästämässä mutta ei löytynyt.. Sovittiin sitten äitin kanssa että mennään Hyvinkäälle katsomaan kun ei täältä Riihimäeltä löytynyt.. Jeps jeps mut kaippa se pitää keksiä jotain kehittävää tekemistä.. :) osaanko mä sellaistakin tehdä?!?!?!?!?! KATSELLAAN!!!!